Met pijn in hart ......

8 januari 2017 - Wellington, Nieuw-Zeeland

zondag, 8 januari 2017. Het is vroeg dag in Picton, we moeten voor 10 uur de camping verlaten. Water verversen en plannen maken tot 3 uur, het tijdstip van inschepen. Eerst maar de farmacie.. medicijnen voor Sjaak (verkouden ... vicks inhalator koop je hier niet in de supermarkt) en ...Henk die heeft namelijk een 'wit voetje' gehaald in het begin van het nieuwe jaar, omdat we dinsdag nog een dagwandeling willen maken halen we een elastisch drukverband.

Een wandeling langs de kust naar Bobs Bay, klimmen en dalen met mooie doorkijkjes over de Picton Harbour. Tegen 2 uur genieten we van een lunch, waarna we naar de Ferry vertrekken.

We realiseren ons dat we het zuider eiland gaan verlaten en dat doen we met pijn in het hart. Mooie en goede herinneringen aan de natuur en de familie bezoekjes en natuurlijk mijmeren we nog even na. De boot op, we varen nu met een heerlijke zonnetje op het dek van de Interislander naar Wellington. We kijken nog een keer om naar de Sounds bij Picton en keren ons om om te kijken hoe Wellington eruit ziet bij aankomst bij daglicht.

1. Tineke:
    8 januari 2017
    Zolang voorbereid en naar uitgekeken is nu dat deel van de reis om.... maar er komen nog nieuwe ahhh en ohhh momenten bij deze week dus GENIET nog maar lekker verder!
    Heren beterschap Liefs
  2. A.C Meijvogel:
    8 januari 2017
    Mooie verhalen. En mooi om te lezen dat jullie ervan genieten en misschien in werkelijkheid nog mooier dan op papier. Geniet nog lekker van de laatste week. Ben verder benieuwd naar foto's en verhalen.
  3. Anette:
    8 januari 2017
    Als we jouw reisverhalen lezen zijn we zelf een beetje op vakantie. Prachtige reis! Jullie genieten volop!!