Afkickdag

11 januari 2017 - Waitomo, Nieuw-Zeeland

Alle tijd vandaag dus een relaxte start...is ook wel nodig want ...de kuiten echt voelbaar, zeker als je het trapje afstapt van de camper...Tegen half elf reizen we naar het laatste vakantiepark in Waitomo, zo'n 185 kilometer. Het is bewolkt en we zien de mont Ruapehu niet ...zo apart als we die gisteren niet hadden gezien weet je niet dat de berg er ligt.

Onderweg breekt de zon door en genieten we van het reizen in een liefelijke omgeving...van oorsprong Maori gebied en dat zie je in culturele aspecten terug. Heuvelachtig, koeien, schapen en af en toe een dorpje waar de bewoners Maori's zijn.(kort en gedrongen)

Twee uur op het park en....we genieten van een zomerse middag...kunnen ons niet voorstellen (als we de weersvoorspellingen in Nederland zien) dat we zaterdag in onze winterkleding lopen. Nieuw-Zeeland ...vier seizoenen op 1 dag....

Nu op naar de pizzeria.....

1. A.C Meijvogel:
    11 januari 2017
    Wat mooi en indrukwekkend allemaal.
    En wat gaat de tijd dan toch snel.
    Over een paar dagen weer thuis in het koude kikkerlandje :)
    Geniet er nog maar even van.
    Een goede terug reis en tot gauw.
  2. Wim:
    11 januari 2017
    Het einde van de reis komt nu echt in zicht. Ik (Wim) sprak vanmorgen Theo W. nog. Die zijn gisteren weer thuis gekomen. Jullie hebben elkaar net gemist in de glimwormpjes grot.
    Geniet de laatste dagen en als het onherroepelijk is: hele goede reis terug en een behouden thuiskomst gewenst. En eh, sterkte met de kajuiten