De laatste dag met de camper

12 januari 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Nog zo'n 185 kilometer vandaag naar Auckland ...zijn al een beetje eigen geworden aan "onze" camper ....een 'rammelbak', douchen hebben we niet geprobeerd, maar toch .. alles wat we nodig hebben is er en als je stopt de stekker in het stopcontact en alles werkt...een fijne manier van reizen hebben we ontdekt.

Uitgebreid douchen (dat is voorlopig niet mogelijk) ..genieten van een ontbijt in de zon en dan rustig richting Auckland. Het landschap is nog heuvelachtig en tijdens zo'n laatste rit zie je alle verschillende landschappen van Nieuw-Zeeland weer op je netvlies. Net voordat we de vierbaansweg ...(het enige stuk dat we tot nu toe gezien hebben, Auckland uit en Auckland in) op gaan nog een lunch en wat foto's bij het camper.

Mooi op tijd bij het Mighty depot ... alles eruit ..sleutels in het bakje en...met de shuttlebus naar de luchthaven.

We wachten zolang mogelijk met de korte broek uitdoen...het is nog 26 graden....net voordat we inchecken want in het vliegtuig is het meestal niet warm en we moeten ook weer omschakelen naar Hollands weer.

1. Tineke:
    13 januari 2017
    Als je weken achter elkaar Engels praat ga je ook vanzelf zo schrijven;-)
    Jullie zien er blij en goed uit, Sjaak past goed in het plaatje, alsof hij al altijd in zo''n camper en land rondrijdt!
    Maar toch fijn dat jullie weer thuis komen in Zwolle! Goede reis, liefs