Terug in Shanghai

13 januari 2017 - Shanghai, China

Na een goede vlucht zijn we na 12 uur vliegen weer terug in Shanghai, het is tien uur 's morgens...net een ontbijt in de lucht genuttigd en.. we zetten de klok vijf uur terug naar vijf uur 's morgens... moeten zes uur wachten...te kort om van de luchthaven af te gaan ...alle spullen opgeborgen dachten een "binnen transfer", maar opnieuw paspoortcontrole, tassen leeg en schoenen uit of we er in het vliegtuig iets bij gestopt kunnen hebben...daar zijn we dan weer een uurtje zoet mee en...beweging dat is wel fijn na twaalf uur zitten.

Leuk om te zien hoe de luchthaven zachtjes aan op gang komt...schoonmaakpersoneel wordt actief....winkels en restaurants gaan open en wij drinken koffie bij de Starbucks ...je moet echt niet nadenken over tijd want anders zou je om zes uur 's morgens geen koffie gaan drinken ...biologische klok zal nog moeten schakelen komend weekend.

Berichten van het thuisfront ...koud, sneeuw en veel wind morgen...voor ons vanavond...in Nederland....brrr...we zullen zien.