De reis is begonnen !

16 december 2016 - Schiphol, Nederland

yes ... einde voorbereidingen ...begin van de reis ...Gisteren nog even genoten van " Hollandse sfeer " ....met de kinderen en kleinkinderen erwtensoep en boerenkooltaart gegeten ... kachel aan ... en nu op naar de zomer...  vannacht wat onrustig geslapen, ver weg en vier weken lang ... loslaten ... dacht we maken er wat anders van ... twee weken dit jaar en twee weken volgend jaar , klinkt toch anders .. lees ik vanmorgen de dagelijkse gedachte .. staat er...Wacht niet af. Verdeel een groots plan in kleine stappen en zet de eerste stap nu.(Indira Ghandi). Dat is dus een goed idee ...de laatste dingetjes thuis en dan naar het station. Zodra we daar zijn begint het reisgevoel. Rustig de trein in en op naar Schiphol, daar zitten we nu klaar om te gaan boarden. Op de foto kun je zien wat we niet meegenomen hebben ..dus we mogen!!!!

Hebben er zin in ... drie dingen op onze lijst ... onthaasten, genieten en leef.. Dit is ook een dag van je leven!! Op naar Shanghai.