Stormachtig

2 maart 2020 - Xàbia, Spanje

Vanmorgen werden we om half vijf wakker, een stormachtige wind en dan schudt de camper wel heen en weer... er staat niets buiten, alleen de was wappert... rustig slapen we verder tot acht uur.

We doen het rustig aan vandaag, een warme douche en een heerlijk ontbijt.

Wandelen naar het strand ... even uitwaaien nou... we worden gezandstraald, toch maar iets dieper parc L’Albufera in.
Willen de rijstvelden bekijken, dat blijkt te ver om te lopen dus zijn we na zo’n 10 km terug op de camping.

Zetten in de camper alles op z’n plek, stroom eraf, watertank vol én we rijden om half één weer een stukje zuidelijker.
Komen nu wel langs de rijstvelden alleen de contouren dan.. oogsttijd is september... wel bijzonder om dit hier te zien.
én heel veel sinaasappelplantages, we proeven onze eerste Valenciaanse sinaasappel ... heerlijk. Kopen een net vol dus voorlopig genoeg vitamientjes!!

Een kustroute van stadje naar stadje.
Drie uur zijn we in Xàbia daar is (volgens de camperapp) een mooie camperplaats bij de vuurtoren.
Een prachtige route vanuit het dal omhoog dan een ongelofelijk mooie locatie op 170 m hoogte heb je 270 graden rondom zeezicht.

Wel veel wind en soms regen dus binnen genieten van prachtige uitzichten én rust ..even geen prikkels, alleen natuur.

Geweldig... nu ik zit te schrijven uitzicht op Xàbia waar steeds meer lichtjes aan gaan.
Schitterend !!

Benieuwd of we vannacht slapen want de wind wakkert weer aan ....

1. Ruud Van Pelt:
    2 maart 2020
    Schitterend, nog steeds!
  2. Evelien Wildeboer:
    3 maart 2020
    Prachtig! Het uitzicht 's avonds...
  3. Tineke:
    3 maart 2020
    De appeltjes van Oranje:-) Geeft dat nog een beetje Nederlands gevoel? Prachtige dag weer beleefd, hoop dat jullie lekker geslapen hebben! Fijne nieuwe dag XX