Stoer én moedig

3 maart 2020 - Moraira, Spanje

Voordat jullie je afvragen of we geslapen hebben ...😉 HEERLIJK....alleen niet op het prachtige plekje.
Schreef al dat de wind aanwakkerde I.p.v afnam wat we op de weerapp hadden bekeken.

Stoer omdat er bij de app stond .. niet aan te raden met veel wind maar Henk als echte Zeeuw wel wat gewend én het mooie uitzicht gaven de doorslag om er toch te gaan staan.

Moedig om tegen negen uur toch te besluiten naar beneden te gaan, bij een plaatsje verderop aan de kust Moraira is een camperplek aan het strand ..staan we misschien iets beter beschut.
In het donker zoeken valt niet mee, we zien alleen bordjes verboden voor campers.... gelukkig nog wel een camping, daar parkeren we de camper op de eerste beste plek... een stuk rustiger én voor we gaan slapen zeggen we lachend tegen elkaar ... het was stoer én moedig.

vandaag reizen we naar Aquilas het startpunt voor onze reis door Andalusië.

1. Peter:
    3 maart 2020
    Wat een belevenissen allemaal , prachtig,. Wij krijgen er dan ook steeds meer zin in.We blijven het volgen. Liefs P en S
  2. Hannie:
    3 maart 2020
    Ha ha....ook een Zeeuw moet wel eens “buigen” voor de natuur met zijn wind en andere grillen....
    En....jullie hebben weer een verhaal.
    Super!
  3. C.S. Koning-Tates:
    4 maart 2020
    Wat storm aangaat hadden jullie wel thuis kunnen blijven !
    Voor de rest , ga zo door met het opdoen van indrukken en ontdekken van nieuwe en mooie items, maar neem wel voldoende rust !!
    Liefs van Rini en Jan