Spanje

24 februari 2020 - Roses, Spanje

Dat Frankrijk een groot land is wisten we wel, zeker nu we helemaal van noord naar zuid reden.

De wegen zijn fantastisch, zes banen breed, dat rijdt prettig.

Het temperatuurverschil is ook groot ... vertrokken we om 10 uur uit Bruley... 10 graden, veel wind, hebben we onze eerste stop in de zon ☀️ 19 graden net onder Lyon. Tegen 18.00 uur staan we op een mooie camperplaats in Remoulins, 22 graden.

De kachel is ingewisseld voor de airco.
Vanmorgen ontbijtje in de ☀️ en na een ochtend wandeling reizen we om half elf ...17 graden... richting Spanje.

Een prachtige route met zicht op de Middellandse zee én de Pyreneeën.

Half twee passeren we de Spaanse grens en half drie lunchen we op de camping in Roses, 24 graden...  heerlijk genieten van het buitenleven.
Hadden we ook niet bedacht dat het zo snel al zo lekker warm zou zijn 😊

Wandelen over de boulevard van Roses waar we nog net de carnavalsoptocht zien. Gezellig, veel muziek en dansende mensen, toch drinken we een biertje bij de camper .. iets rustiger.

morgen bezoeken we het Dali museum in Figueres.