nog even aan de kust voordat we naar Granada gaan

5 maart 2020 - Cabo de Gata, Spanje

Henk heeft er zin in vanmorgen ... we rijden in één ruk naar onze volgende bestemming, maar ja het is ook niet ver... 125 km zelfs als je 80 km rijdt ben je er dan in anderhalf uur.

Een grote camperplaats aan het strand én al druk, een plekje gevonden en genieten van een bakje koffie én zelfgebakken taart die de bakker vanmorgen op de camping verkocht... hebben alles in de camper behalve een oventje dus fijn dat er iemand anders voor je bakt😉

Voelen ons niet echt prettig tussen al die campers, met je tafeltje en stoelen op asfalt ... beetje vrachtwagen chauffeur gevoel... wandelen een rondje en vinden nog een plekje aan de rand, uitzicht op wat duingebied en de voeten nog een beetje in het zand, zien zelfs nog wat van de zee... horen het geluid van de golven een woeste zee vandaag, er staat dan ook weer een straffe wind... gratis geschrubd als we een strandwandeling maken ....

Verder weer heerlijk lezen, heb  ik zelfs al één boek uit (en ik ben geen lezer😉) Het boek Maan van de zeven zussen ... had deel 1 al gelezen ... prettig geschreven boeken mét een stukje geschiedenis en dit deel gaat over Granada en het Alhambra theater.. altijd leuk om wat achtergrond informatie te hebben .... én nu ik het uit heb heeft het wel mijn nieuwsgierigheid gewekt ....

Eerst nog rust en nog een stukje reizen ... we hebben tickets voor maandag.