‘uitgesteld verlangen’

22 juni 2023 - Thonon-les-Bains, Frankrijk

Vandaag ervaren hoe dat voelt ..

‘we willen de Alpen in’

Neem jullie even mee terug in de tijd (antwoord op de vraag) … waarom van Genéve naar Nice …

De oorsprong hiervan ligt in de vorige eeuw … in 1999 zijn we begonnen aan het Pelgrimspad (deel1) van Amsterdam naar Den Bosch, daarna (deel2) van Den Bosch naar Visé … daar zagen we de aansluiting van de GR5 route naar Nice en besloten we de uitdaging aan te gaan 😊

Ieder jaar een stuk in mei en in oktober en nu dus het laatste stuk nog ruim 650 km naar Nice.

Het besef dat we van Amsterdam tot hier gelopen hebben kwam pas tijdens de reis met de camper van de week, wat een eind …

‘pas à pas’  !

dit laatste stuk naar Nice wordt dus de voltooiing van onze uitdaging  !

En dan ‘Alpie  ons wandelvriendje ‘  sommigen hebben het aapje al op de foto’s ontdekt. Gaat met ons mee de Alpen in … iedere dag is hij op een fotootje te vinden én onder het motto …

‘Houd de Alpen schoon’

verzamelen we afval in zijn rugzakje !

Net een zware regenbui met veel wind doorstaan … takken vlogen over het kampeerterrein, bij de buren een halve boom op hun camper 🙈 ….

Nu de laatste voorbereidingen én dan morgen echt op pad 😊