‘mijn gevoel zegt dat het alle kanten op kan’

21 juni 2023 - Thonon-les-Bains, Frankrijk

Na twee reisdagen aangekomen op de camping in Thonon les Bains …

vandaag een dag om ‘de puntjes op de i te zetten’  van onze planning.

* stalling camper gelukt !

kan op de camping blijven staan zodat wij naar Nice (zes weken) kunnen lopen en dan in (één dag) met de trein terug naar Thonon les Bains.

* de bus naar ons beginpunt la Chapelle d’Abondange gelukt!

* reserveren overnachtingen eerste week …onze middag goed besteed … valt niet mee 🙃 de hut voor de eerste overnachting is ‘complet’ , dag later kan wel én we reserveren de vier overnachtingen daarna  ook …

We geven er een positieve draai aan … beginnen morgen met een rustdag ! 😊

1. A.C Meijvogel:
    21 juni 2023
    Fijn dat jullie op het startpunt zijn aangekomen en aan de uitdaging kunnen gaan beginnen. Ik
    Ga jullie uiteraard volgen en benieuwd naar de verhalen. 😊😊. Heel veel succes en zorg goed voor elkaar. 😘😘
  2. Dorien:
    21 juni 2023
    Heel veel succes en kijk uit naar jullie verhalen.😘😘
  3. Ingrid:
    22 juni 2023
    Have a great trip. Hope things go smoothly for you both. 😘
  4. Wim:
    Lekker rustig aan beginnen dus. Veel plezier, wandelgenot en succes gewenst.
  5. Jelly van Pelt:
    22 juni 2023
    Een spiritueel gezegde die ik mee kreeg tijdens m'n eerste Nepalreis was:
    "Haast je niet, des te eerder zal je je doel bereiken" Ik geef deze woorden graag aan jullie mee en ga jullie zeker volgen. Liefs