Reizen in een camper

20 december 2016 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Om tien uur worden we naar het camperverhuur bedrijf gebracht. Afspraak om elf uur maar erg druk .. heel veel mensen huren een camper en als Henk zegt ..om elf uur hebben we een afspraak ..don't worry ... weer wachten dus en wat zijn we graag actief. Tegen 1 uur hebben we uitleg en kunnen we inrichten. Dan richting supermarkt, waar we "bekenden" tegenkomen (mensen die ook stonden te wachten bij het verhuurbedrijf ) en op het parkeerterrein allemaal campers. Even wennen aan links rijden en een grote 'bak'. We rijden naar Rotorua waar we tegen zeven uur een camping vinden .. en wat makkelijk... stekker in het stopcontact en ..klaar ..tijd voor een borrel en eten koken .. nog wat napraten over de dag want in de camper moet je bijna schreeuwen (rammelbak) daar moeten we aan wennen ..en zorgen dat er niks los ligt want het valt natuurlijk bij iedere bocht ...De camping is super, mooie ruimtes om af te wassen, toast te maken of te koken, verwarmde doucheruimtes etc .. daar heb je dan ook snel contacten en er wordt gezegd dat we echt naar Wai-O-Tapu ( thermal wonderland ) moeten gaan .. een half uur rijden vanaf de camping en je moet er om half tien zijn ..bed opmaken en lekker slapen ....