Dichtbij ...

19 maart 2020 - Harelbeke, België

We naderen Nederland ... nog één keer door de gendarmerie aangehouden vanmiddag, Henk zegt; we zijn onderweg naar huis .. gendarmerie; maar er mag niet gereisd worden in Frankrijk.. Henk doet z’n handen in de lucht en zegt ; Nous sommes en route a la maison ...dan oké bonjour en er wordt hartelijk gezwaaid.
Overnachten in Harelbeke (België) een camperplek bij de sportvelden waar het heel stil is.

Zo onderweg beseffen we steeds meer hoe heel anders het in Nederland zal zijn als toen we vier weken geleden vertrokken ...

Afstand houden en niet knuffelen met de kids en kleinkinderen is anders als je thuis bent dan op reis, de afgelopen weken videobellen was leuk dat zullen we nog even vol moeten houden.

Ondanks de maatregelen in Spanje en Frankrijk die strenger zijn dan in Nederland viel het in ‘quarantaine’ leven in de camper mee, zeker omdat we aan het reizen waren.

Hoe bijzonder en fijn  is het medium internet in deze tijd.. volgen vanmiddag de afscheidsdienst van Lenie ...zus van Wilma...verbonden met hen 💞en vele anderen want ook een begrafenis moet in kleine kring vanwege het virus.

én krijgen foto’s van de kleinkids die ‘online at school ‘ gaan .. inloggen en videobellen met je juf of meester heel anders maar goed dat het zo kan.

Morgen dus echt het laatste stuk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hannie:
    19 maart 2020
    Hoi Henk en Ria. Fijn dat jullie bijna thuis zijn.
    We zaten al te “wachten” op bericht van jullie. Vandaag vroegen we ons meerdere malen af “hoe ver zouden ze zijn?”
    Want meestal als je dichterbij huis komt, wil je er eigenlijk ook wel gewoon zijn....
    Fijn weer in de nabijheid van kinderen en kleinkinderen...🥰
    Goede thuiskomst en liefs van Hannie en Maarten.
  2. Ruud Van Pelt:
    Welkom thuis!!
  3. Alie:
    19 maart 2020
    Nog 1 rukje en dan Zwolle!
    Welterusten en nog 1x goede reis!