Coronavirus

12 maart 2020 - Ronda, Spanje

Toch ook maar een stukje over schrijven... pandemie, een wereldprobleem waar we in Spanje nog niet veel van mee kregen ... wel het nieuws gevolgd en via berichtjes gehoord welke maatregelen in Nederland worden genomen, Henk kreeg zelfs een mail van een slager in Zwolle dat zij gingen bezorgen zodat je niet naar de winkel hoeft te komen...

Maar vandaag is het hier ook meer aanwezig, in Ronda is het ook bij 1 patiënt geconstateerd en als we bij de Arena Plaza de Toros binnen willen rondkijken met een audioguide wordt die eerst ontsmet...

We blijven de ontwikkelingen volgen en doen ons best gezond te leven ...goed eten, extra sinaasappels 🍊, op tijd naar bed én geen stress, iedere dag bewegen door te wandelen of te fietsen...

Veel gelezen vandaag het was weer een warme ☀️ dag ... dachten we vorige week nog dat het in het binnenland kouder zou zijn dan aan de kust maar ... we eten zelfs s’avonds buiten.

Vanmiddag dus nog een bezoek aan de Plaza de Toros ... indrukwekkend wat een enorme arena .. plaats voor 4500 man.
Heb wel eens stierenvechten op t.v gezien als je hier staat zie je precies hoe dat er aan toe kan gaan. Henk doet even voor .. zie filmpje 😊

Fietsen door de oude stad weer naar de camping ... morgen gaan we weer verder, de ‘ witte dorpen ‘ route we zijn benieuwd.