als sneeuw voor de zon

28 juni 2023 - Chamonix-Mont-Blanc, Frankrijk

lieve allemaal

wat hebben we vijf prachtige wandeldagen gehad … we hebben ons vaak ‘kleine mensjes’ gevoeld in dit reusachtige berggebied …. bijzonder dat we hier mochten lopen.

overnachten in de hutten is ons meegevallen … kregen toch wel aparte ruimtes😊 Henk zei steeds ‘its our honeymoon’ 🙈

ontdekt dat een ‘early walk in the morning a blessing is for de hole day’ … en dat wil wat zeggen voor mij 😉

de meesten van jullie hebben het al gehoord … gisteren is ‘our dream falling down’   ben net voordat we de hoogste top bereikten gevallen … en dan voel je je nog een veel kleiner mens op een puntje van een berg … terwijl Henk mij nog aan het verzorgen was kregen we al snel hulp van drie mede wandelaars waarvan er één arts bleek te zijn … zij was heel duidelijk: niet meer verder maar .., 112 bellen en ja dan zit er niks anders op dan dat je met de reddingshelikopter opgehaald wordt en naar het ziekenhuis gebracht … een angstige ervaring …zo’n spec’takel’  een helicopter vlucht stond niet op m’n buckinglist 🙈 Uiteindelijk bleek de bovenarm gebroken …. in eerste instantie met rust genezen, volgende week nieuwe foto en beslissen of operatie alsnog nodig is.

Dankbaar dat het zo afgelopen is … (vandaag alle spanning er een beetje uit) geven we er weer een positieve draai aan … net geboekt voor een mooie treinreis terug naar Thonon les Bains … dan in onze camper weer nieuwe plannen maken .

Dank voor jullie support !! lieve groet uit mooi Frankrijk 😘

3. Rilana:
    ♥️🍀💪🏻🙏🏻
  4. Anette:
    28 juni 2023
    Ohhh jeetje!!!! Heel veel sterkte en beterschap…😘
  5. John:
    28 juni 2023
    Oei, dat is niet goed. Jammer dat jullie expeditie zo moet eindigen, beterschap! Eerst maar herstellen, en wie weet wat nu of later mogelijk is👍👍
  6. Dorien:
    😘😘
  7. Henny Slabbekoorn:
    28 juni 2023
    Wat een pech. Hopelijk valt de breuk mee, beroerd om op zo,n moment te moeten stoppen. Maar.... maak er wat van👋🥰
  8. Heleen:
    Jeetje Ria!
    Wat een pech, wat enorm vervelend. Goed dat je er nu alweer een positieve draai aan kunt geven, maar doe wel rustig aan.
    😘